Längtar!!!

Jag och min man har bokat in en mysig helg tillsammas i Hufvudstaden i slutet av mars. Ska bli så underbart att bo på hotell, äta hotellfrukost, gå ut och äta gott och rå om varandra lite efter all vardag och stress och denna bistra vinter som varit.

På har bokat två nätter på Hotel Clarion Sign. Ser hur mysigt och underbart ut som helst. Sen blir det väl lite shopping oxå på lördagen. Jag måste gå på Lush och köpa lite härliga badbomber. Var längesen jag var där nu. Kanske blir det ett beök oxå på Lakritsroten... :)




Bilder från www.clarionsign.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in den här bloggen om du vill se djurplågeriet som är lagligt i världen! Kommer även andra inlägg om t.ex förtryck.

http://livetibabylon.blogg.se

2010-02-23 @ 16:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0