Bus eller godiiiiis?

Ikväll är storasyster hemma hos en kompis och går bus eller godis. Maken är och skjutsar svärmor till Ladies Night på E-on Arena. Jag och Mira är hemma och myser och väntar och se om det kommer några bus eller godis-barn. Än så länge har det bara kommit 3 stycken och jag som hade köpte hem massor med godis...

I morse gjorde vi en pumpagubbe som vi ikväll satt ljus i och han står nu ute på bron och lyser fint. :)


Och så en liten bonusbild på världens sötaste lilla häxa...

Kommentarer
Postat av: pernilla

Hejsan Sara!

Kul att du hittade till min blogg och gillade mina mössor.

Jag såg att du kommenterat på min blogg angående mina Wildamössor. Jag stickar dem själv och de kostar 200kr för vuxen och barn upp till 6 år 150kr + frakt på 24kr. Om du är sugen att beställa kan du maila mig på [email protected]



Mvh Pernilla.

2009-11-04 @ 12:10:50
URL: http://familjenthomasson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0