Fatboy

Renoveringen nere i blivande biorummet börjar bli klar. Golvet är färdiglagt, målarna har gjort klart sitt måleriarbete, lamellgardinerna är på plats. Återstår lister och målning av det liggande träplanket på fondväggen och det roligaste av allt; planeringen av inredning och möbler och detaljer mm.

I fredags var jag till Anna på Toddler och beställde två stycken stora Fatboys i mörkgrått. Kommer att bli perfekt att ligga/sitta i dessa och kolla på film, spela tv-spel osv. Rummet kommer att gå i svart, vitt och grått med en roligare accentfärg på kuddar, filtar, mattor mm. Jag (eller vi...?!? :)) har bestämt att den accentfärgen blir grön till att börja med, så får man byta när man blir less på det.

Fatboys stora sittsäck mörkgrå som jag beställt:

Bild från www.fatboysverige.se


Grön ryamatta från IKEA:

Bild från www.ikea.se

TV-möbeln från IKEA:

Bestå Burs, bild från www.ikea.se

Kommentarer
Postat av: Katie

Den såg riktigt skön ut den där sittsäcken!

Det är så himla bra med accenter. Det är så enkelt att förändra utan att det måste kosta skjortan. Jag tror grönt kommer bli jättebra!

2009-08-24 @ 15:41:36
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0