Handstyrka

Eftersom jag är så grymt förkyld just nu att jag skulle behöva injicera koncentrerad C-vitamin så tänkte jag att färkpressad apelsinjuice vore en bra idé. Hade några apelsiner i fruktskålen som snart passerar bäst före datum så tidpunkten var ju perfekt. Det var då jag upptäckte det; jag äger inte en citruspress, inte ens en endaste liten en. Jag fick pressa min fyra apelsiner, 8 halvor, för hand. Så på inköpslistan nu: en citruspress.
Har hittat dessa fina. Finns ju på IKEA oxå för 9 spänn, men den var bara ful...
Citruspressar
Bild: eget kollage av lånade bilder.

Kommentarer
Postat av: MoaMajken

Ingen bild på den fula Ikea-grunkarn ;-) ?

Näe precis... jag tror det blir bra med isblå Skip-Hop på jobbet. *övertalar mej själv*

2008-01-22 @ 11:57:18
URL: http://momamajken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0