Som jag trodde

Precis som jag trodde så är nu även en av de två övre framtänderna på väg att komma fram, så hon kommer nog se söt ut Mira med en framtand uppe och en nere... :-)

Idag har jag varit på arbetsintervju på förmiddagen, sen åkte jag och Mira på IKEA en sväng och handlade lite. Jättekul tyckte Mira att få sitta i vagnen och kolla, hon lär väl bli miljöskadad stackarn av sin mamma som älskar att gå på IKEA. Hon följer ju med mig dit var och varannan dag, så snart kan hon väl rabbla sortimentet utantill.... ;-)
På IKEA

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh vilken underbar bild på Mira. Februari verkar vara en riktig tandmånad även i Sundsvall ;) Tänderna brukar ju alltid komma parvis så det är väl bara en tidsfråga innan hon kan stoltsera med fyra gaddar!

2008-02-13 @ 19:46:33
URL: http://klasegon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0