Rosa Bandet

Eftersom bröstcancer funnits även i min släkt så vill jag stödja Cancerfondens forskning kring bröstcancer, och i år har jag gjort det på två olika sätt. Dels har jag såklart köpt Rosa Bandet, designat av Lars Wallin i år. Det fina bandet pryder min nya höstkappa.

Rosa bandet
Bild: Från Rosa Bandets pressida


Sen har jag beställt jättesöta små väskor från Fifibags. 100 kronor av 175 går oavkortat till Rosa Bandets insamling.
Fifibags

Bild: Från Fifibags

Stöd Rosa Bandet Ni oxå!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej! Vilka söta små väskor! Alla var faktiskt väldigt fina, jag har svårt att bestämma mig för vilken jag vill köpa...

2007-09-30 @ 20:51:56
URL: http://klasegon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0