Status

Tiden går, inte lång tid alls kvar nu...
Du har gått 248 fulla dagar av 280
  Du är i vecka 36
  Du har gått 35 fulla veckor och 3 fulla dagar (v35+3)
  Du är i 8:e kalendermånaden 
  Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden) 
  Du är i trimester tre 
Beräknad förlossning: Mån 4 dec 2006 ( 32 dagar kvar till förlossning)

Ny magbild, i v36 ser magen ut såhär:

v36

Tycker den ser mindre ut än på förra bilden?!?

Sängen är bäddad oxå, här ska lilla pyret sova:
Sängen bäddad

Så nog känner jag mig redo för pyrets ankomst! :-)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du har verkligen inte lång tid kvar nu! Du verkar vara väl förberedd. själv väntar jag ivrigt på vagnen som jag innerligen hoppas kommer innan bebisen!

2006-11-02 @ 15:50:11
URL: http://klasegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0